من نیاز به دانستن های پزشکی ممکن است برای غلبه بر بیماری کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من نیاز به دانستن های پزشکی ممکن است برای غلبه بر بیماری کلیه است

من نیاز به دارو می دانم که ممکن است برای غلبه بر بیماری های کلیوی؟ در واقع، بیماری های کلیوی سخت است برای درمان، به طوری که آن را غیر ممکن است که آن را به عقب و تنها با دارو، که خواستار درمان منظم.

داروها فقط می تواند برخی از علائم و نشانه های این بیماری را کاهش دهد، آنها می توانند این بیماری را درمان نمی کنند. چه بدتر، آن را ممکن است بار به کلیه اضافه و یا صدمه دیده آن، بنابراین شما باید با توجه به داروهای شما را پرداخت. اگر می خواهید برای به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری و یا معکوس آن، همکاری با دکتر خود و را درمان منظم.

معمولا، پزشکان همیشه توصیه hormonotherapy (برای افرادی که در مراحل اولیه هستند) و یا دیالیز (برای افرادی که در مرحله پیشرفته) برای کنترل این بیماری، هر دو از آنها می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. بنابراین با کمک آنها، مردم می توانند یک زندگی دیگر. اما برخی از مردم مناسب برای این دو درمان نیست، برخی از عوارض ناشی می شود خواهد شد، در نتیجه به کاهش کیفیت زندگی خود را، به جای بهبود بخشد. برای کسانی که بخشی از مردم فکر می کنم آنها می توانند از گیاهان دارویی چینی پزشکی است که می تواند این بیماری با عوارض جانبی کمی را درمان می دهد. طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه را درمان کند. این چهار تابع است که در سایز بزرگ عروقی، ضد التهابی، ضد انعقاد و ضد ترومبوز. از طریق این چهار تابع، می تواند به بافت کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس این بیماری را از ریشه آن است.

به طور کلی، آن را غیر ممکن برای غلبه بر بیماری کلیوی فقط با پزشکی است، یک برنامه درمانی منظم برای درمان بیماری های کلیوی لازم است. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، به شما خوش آمد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا به ما ایمیل می، ما شما را در اسرع وقت با مشاوره رایگان پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، بیماری های کلیوی، آیا ممکن است برای غلبه بر بیماری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: